Har förlorat alla mina favoritböcker!

Den 22 oktober 2014 brann vår sommarstuga ner till grunden.
 
Men det var inte bara en sommarstuga, vilken som helst. det var ett kärt och älskat andra hem, dit vi hade tagit alla de saker som betydde mest för oss eftersom huset liksom alltid skulle finnas där. Bland annat hade jag tagit dit alla mina favoritböcker, ja, ni vet alla de där böckerna som man läser om och om igen, och som betyder det där lilla extra.
 
Jag försöker minnas alla böcker - och det gör jag såklart inte. Men här är några (uppdaterat 13/12-14):

De senaste böckerna av Maeve Bincy:
Den magiska källan (Whitethorn Woods) (den engelska versionen)
I själ och hjärta (Heart and Soul) (den engelska versionen)

Följande böcker av Marian Keyes:
Oväntat besök på Star Street (The Brightest Star in the Sky) (svenska versionen)

Jag är femton och jag vill inte dö av Christine Arnothy

Skärgårdsberättelser : sanna eller osanna berättelser av Bo Tilliander
Skärgårdsliv : fler sanna eller osanna historier av Bo Tilliander
Skärgårdsskrönor av Bo Tilliander

Broarna i Madison County av Robert James Waller

Vingar av Danielle Steel

Finns inte på kartan av Carin Hjulström

Diddel Daddel av Görel Kristina Näslund

Kocksgatan av Ernst Brunner

Skeppet Orkanen av S. Schriöder

Sök vid nymåne av Lennart Nyblom

Jag jagar nu dessa och det vore fantastiskt att få fatt i några av dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0